torsdag 30 juni 2011

Sommarklänning


Sommarvärme så det heter duga! Har plockat fram min blå-blommiga sommarklänning med spetsprytt liv. En födelsedagspesent från mormor för något år sedan. Oj vad jag tycker om den här klänningen, den passar både till vardags och till fest!


Och här har ni bloggerskan på en mysig uteservering på Cypern. Vi beställde in Meze, som är väldigt speciellt för Cypern, och fick in säkert 15 olika små rätter på små fat. Mums var det!


Älskar detaljerna!

Nu blir det bad och solning med bästa Maria, sen jobb ikväll... Såna här dagar hinner jag o Rikard knappt ses alls...

15 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Helt fantastisk klänning!!! Sååå vacker, helt i min smak. Den vill jag ju ha!! Jösses vad snygg. :) Din mormor har verkligen god smak, så även du. :)

Jag väljer "Extra stor" i val av bild. Du kanske måste ändra bredden i din bloggspalt! Det gör du under malldesign under kategorin "justera bredder". =)

Lycka till!
Kram Madde

Madeleine Berglund sa...

Ps. Jag älskar värmen, så här vill jag ha det hela sommaren... Nästa torsdag går jag på semester, lääääängtar kan jag tala om. Tiden går sååå långsamt. Men å andra sidan får jag lära mig att njuta av kvällarna. :)

Therese sa...

Oj vilken bedårande klänning, så sommar söt <3 Å även grattis till er och kärleken, sådant ska alltid firas :-) Ingen storvinst blev det, så jag får fortsätta att drömma... KRAM

Vikeskärs hem och vardag sa...

Vilken söt klänning och ser alldeles lagom varm ut.
Hoppas du får en bra kväll på jobbet.
Kraam

Mjuka sa...

åh, den vill jag ha!!! Så fin!
Kul att kika in till dig.
Kramar Malin

Jannie sa...

Hallå hallå!
DEn var ju bara för söt!Superfin!

O du hjärtat!?sluta malla dig... ; )Va den bilden tagen i början av v??Kan bara tänka mig hur du ser ut nu då.KOLSVART!
Ta o tvätta dig kyssen!ha ha ha
Så sotis jag blir va!sliter som ett djur för att få lite färg på min grisskära hy...
HAPPY FRIDAY vännen!
O grattis i efterskott till 4 årsdagen!Massa kramar

Therese sa...

Morron raring, hoppas du har lika strålande väder som vi har! Dock ska moln och regn komma in under em, så bästa ATT VI TAR OSS UT OM VI SKA HINNA NJUTA... Kram! <3

MIN LYCKA ♥ sa...

Superfin klänning, den kan jag också tänka mig;)

Visst var det kallt?! Huga!! Men skönt efteråt. Jag vaknade med lite soleksem på benan, har smört med aloe vera och hoppas kliandet försvinner snart...

I sommar har vi inte bokat nåt, eftersom vi vi ordna klart huset så fort som möjligt. En ekonomisk fråga också, vågade inte beställa något i vintras eftersom man inte riktigt vet hur mycket pengar renoveringen äter upp...

Men vi har alltid sommarstugan och båten och kommer att sticka ut till smögen och bohus malmön så fort tid finns! Blir säkert en bra sommar! Skönt med hus;) Ingen brist på något att göra...

Ha en fin dag, här har det regnat hela natten och solen gör nu ett tappert försök att komma fram. Heja heja!;)

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Verkligen skönt med fredag. Men ska du jobba hela helgen? Inte har förskolan öppet på helger?

Micke är iväg och jobbar idag. Så i eftermiddag när vi slutat ska vi iväg och köpa barnvagn :)
Resten av helgen är helt obokad. Skönt!
Får se vad vi hittar på.

Vad ska ni göra förrutom att du ska jobba?

Kramar!

i min lilla lilla värld sa...

Det var verkligen en underbar klänning =)

Therese sa...

Hoppas du får en härlig löptur, att vara ute å springa i lätt sommarregn är en höjdare faktiskt! KRAM

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jaha, ja då förstår jag varför du jobbar helg.

Ja, vi har bestämt oss för en svart Emmaljunga. Det är ju 10 veckor lev. tid så vi måste få en beställning gjord. Är ju snart bara 10 veckor kvar. Hjälp, vad tiden går fort.

Jag ska kika på Joel Kinnamans nya am. serie som jag spelade in igår. Så nyfiken!
Såg du det?

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Nej, den jag visade var med lite gråa mönster men vi ändrade oss och tar en hel svart. Livrädd att man köper nåt som man ångrar sig sen.
Ja, det får du absolut göra.
Men du och Johanna kan väl komma en lördag i augusti om ni vill.

Ja, jag har också hört att det ska vara bra. Därför är jag så nyfiken :D

Super fin klänning du har! Riktigt somrigt!

Kram Maria

Felicia sa...

vilken fin klänning! =)

Just Another Crazy Blonde sa...

Den är toppenfin!! :)