tisdag 14 juni 2011

Trädgårdsdrömmar


Det är i såna här tider man önskar mer och mer att man hade en riktigt trädgård att njuta av...
Växter, blommor, trädgårdsland, uteplats med härliga utemöbler och fina kuddar, ja något som på bilden. (Från Sköna Hem)

Jag älskar vår balkong, den blir verkligen som ett extrarum så här på sommaren och vi utnyttjar den till max! Snart kommer vi har solmogna tomater där ute, me like.

Tiden med trädgård kommer, så är det ju. Var sak har sin tid och just nu passar det helt enkelt inte in i vår bild med hus och hela den biten. Men som sagt, det kommer!

5 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Visst längtar man efter en trädgård att få påta i, hänga i och njuta av. Men den dagen kommer :)
Snart ska ni ju resa, inte många dagar kvar. Någon resfeber?
Kramar

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Åh vad mysigt på första bilden, verkligen :-) tänk om man hade så!

Du jag är även med i en tävling på facebook där vi kan vinna en vagn=)
Allt du behöver göra är att gilla butiken + bilden på vårat får!

På länken här:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150225995202491&set=o.134948459896859&type=1&theater

skulle vara supersnällt :)
Ha en fortsatt fin kväll.
Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Hur känns det idag? Börjar du få resfeber? :)

Oftast är det ju tyvärr så att en tråkig sak kommer aldrig ensam. För vår del gick ju farbror bort sen fick vi ta bort Elvis. Tätt in på. Det är oftast så.
Men det låter som lilla Moa har haft ett långt liv, och säkert ett lyckligt sådant.
Men det är ju aldrig roligt att ta bort de små liven oavsett ålder.
Hon får det bättre på andra sidan med ett friskt hjärta.

Idag hade jag mer än gärna legat kvar i sängen.

Tänker på dig! ♥

Stor kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jag mår bra, lite trött bara. Som vanligt med andra ord. Är ingen morgon människa.
Jag har det bra på jobbet. Min efterträdare började i måndags så jag håller på och lär upp henne.
Ikväll ska jag till min morfars syster på lite middag. Hennes kaffebröd kan man döda för :D Får se till att man är hungrig när man åker dit ;)

Du ska packa ikväll då?

Kram!

Kia sa...

Härliga bilder!
Visst är det så att livet går upp och ner. Man kan inte vara på topp jämnt.
Bra jobbat med löpningen! Milen blir en baggis. Själv har jag blivit lite trög på att komma ut. Hur svårt ska det vara? Inte alls, på med skorna och ut bara!

Kram Kia