måndag 13 juni 2011

Tillbakablick


Tittar på bilder och tänker tillbaka på förra sommarens Halv åtta hos mig kvällar. Vi var fem tjejer som turades om och lagade tre rätters till varandra.


Kvällarna bjöd på soliga stunder, härliga skratt, god dryck och en massa massa god mat!
Vi skrev kuvert med poäng som vi öppnade sista kvällen.


Halv åtta kvällarna avslutades ute i en sommarstuga vid en sjö, här korades vinnaren som fick en hundralapp var av oss alla!

Det var jättehärliga kvällar som jag verkligen ser tillbaka på med värme.

7 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Rolig grej det där med att göra egen "Halv åtta hos mig".

Jag går på semester v 28. Jobbar måndagen och tisdagen bara sen är jag ledig :D Så gött!

Bra att få jobba för pengarnas skull. Men att vara ledig är ju så skönt.

Idag ska jag hem och rensa mina pallkragar. Ogräset hägrar just nu :)

Vi har köpt utemöbler förresten, tänkte fota dom och visa inom kort.

Kram, kram!

Villa Carl Larsson sa...

Så himla mysigt att göra så tillsammans :) Och vilka fina härliga bilder du bjuder på. Det är verkligen toppen med sommar på alla sätt och vis.

Kram Josefin

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ja, precis! Hur kunde du veta det :)
Vi har köpt en sån vit grupp med soffa och fotöljer som Johanna hade på altan.
Vi vill ha ett stort bord med 8 stolar framöver men köpte det här så länge.
Nu måste jag ge mig ut på jakt efter några fina dynor. Har hittat några snygga på Hemtex i jeans. Men 150:- * 5 blir lite pengar. Lite snål blir jag allt ibland ;)

En halvtimmes rast går som blixten.

Kram kram!

Jannie sa...

Vilken underbar idé!
måste ha vart några riktiga höjdarkvällar!
Ser ju fantastiskt gott ut...
STor kram

Gamla skolan-Jennie sa...

Åh så roligt det låter!! För några veckor sedan var vi med på "Dinnersafari" där man åker till helt okända människor och äter mat, dricker vin och slutligen var det reunionparty med alla som varit med! Det var så himla roligt!

Kram på dig!

Jannie sa...

Godmorgon hurtbullen! ; )
Glömde ju att tacka så jättemycket för de fina orden om Victors rum!
så himla glad jag blev!O Victor med förstås...ha ha ha
Hoppas du får en grym dag!KRAMIS

Tina sa...

Åh, ja det var helt underbart! Vill gärna köra igen :) Alla var så grymma på att laga mat och det var så lyxigt att gå på tre-rätters en gång i veckan!!

Många kramar Tina