tisdag 7 juni 2011

Hemmaträning

Armhävningar och benspark, två favoriter. 

Tisdagsinspiration, äntligen. Har varit dåligt med det det senaste... Idag blir det träningstips!
Har jobbat hela dagen och orkade inte gå iväg till gymmet när jag slutade så det fick bli hemmaträning. Vi har en pilatesboll och hantlar hemma, det och sin egen vikt kommer man väldigt långt på.

Har varit stort åskoväder här idag... lite obehagligt faktiskt!

Igår var jag på mysig fika hos Maria, vi firade min födelsedag lite. Jag fick finaste presenten!! 
Visar imorgon!

6 kommentarer:

Therese sa...

Ja även här har det åskat å regnat.... blir faktiskt inspirerad, är som en sunkig degklump. Ska börja ikväll med att utmana mig själv å se hur många situps å armhävningar jag orkar å sedan försöka förbättra resultatet successivt under sommaren! KRAM

Sara sa...

Vad duktig du är! Trist med regn och åska, hörde från mamma att det var rätt rejält med oväder. Här har vi haft sol och varmt hela dagen, riktigt sommarväder.

Du, veckan efter midsommar tänkte vi picknicka lite i boulogner för att få en chans att träffa lite kompisar, då måste du dyka upp om du är hemma :)

Kramar

Therese sa...

Mjölksyra å trötta armar, nu dusch å invänta träningsvärken ;-P

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Ååå så duktig du är..:)

Usch ja va otäckt med åska, vi har klarat oss än så länge..får se om ovädret kommer hit också.

Spännande att få se vad du fått;)

Ha de gott
Kram Susanne

Madeleine Berglund sa...

Ååå vad härligt med träning! Jag har inte tränat på två veckor. =/ Jag har nu så fruktansvärt ont i baksida av höger lår. Jag måste ha sträckt mig när jag slipade golv. en aning överansträngd. Pust.

Det ska bli kul att se den finfina presenten framöver.

Åå vad städat och fint det ser ut hemma hos er! :)

Kram Madde

Jannie sa...

HURTBULLE!!! ; )
Nääää,jag är inte sotis...
Kram från soffpotatisen nr 1