tisdag 17 januari 2012

Den underbara buketten

Måste bara visa en till bild på den underbara buketten jag fick av min R i fredags. Att en blombukett kan göra en så glad... Till min stora glädje håller den sig riktigt bra, hoppas hoppas den står veckan ut i alla fall.

TACK alla fina ni för Era grattishälsningar till examen!!

Jag trodde den här veckan skulle bli någorlunda lugn, men det händer saker vill jag lova. Jag berättar längre fram! 
Idag ska vi skriva det sista sista på uppsatsen, det sista någonsin. Konstig känsla!

Ha nu en fin tisdag!

7 kommentarer:

Pyttianna sa...

Jätte fin bukett. Visst är det nåt speciellt med fina blommor. ;)

Kram kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Håller helt med dig, vilken underbar bukett!
Man borde egentligen köpa snittblommor lite oftare, bara för att sitta och titta på dom. Hi, hi!

Helgerna i mars är helt blanka för min del.
För din del?

Igår var jag och Svante på Marieberg med min mamma. Vi åt lunch och köpte presenter till Micke. Han fyller på söndag.

Vad gör du idag?

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Skönt att börja senare..
Låter som en intressant föreläsning. De små liven är ju så söta när de pratar sitt bebisspråk.
Svante är väldigt pratig. Det är så mysigt! Vi kan ha riktigt konversationer tillsammans. He,he!

Idag händer inte så mkt. Vi ska bara vara hemma och mysa. Ska tvätta lite hade jag tänkt.
Kanske blir en sväng till Maxi ikväll. Eller så skjuter jag upp det tills imorgon :P

Ha en fin dag, Kramar från oss

Vi i Villa Ville kulla sa...

Det måste jag ju oxå säga!!!Lycka till med allt du företar dej va duktig du är!!!!Jättefin bukett och det gör mej glad med fina blommor!!!
Ha en bra Onsdag!!!
Kramar Lotta

MIN LYCKA ♥ sa...

Fiin!!

HOUSE of MANDY sa...

Åh vilken ljuvligbukett! Helt underbar och helt i min smak ;)

Ha det fint.
Kram Amanda

Vardaxlyx sa...

KANON fin bukett och ett stort grattis!!
Kramkram denna torsdag!