lördag 7 januari 2012

Ingen bra dag

Den här snyggingen är i alla fall snart på väg hem till mig,
kom FORT!
Det är verkligen inte min dag idag... 
Min dator funkar ju inte. Startknappen är trasig men min kära sambo fick på något konstigt sätt igång den här om dagen. Sen dess har jag inte vågat stänga av den. Idag åkte strömkabeln ut utan att jag märkte det, batteriet tog slut och nu går det inte alls att starta... GAH!

Till råga på allt är jag världshistoriens klantigaste människa. Jag har tappat min Iphone i toaletten. Det är sant. Min fina iPhone. Nu är den helt död! Jag blir så himla ledsen och arg på mig själv, så klantig får man bara inte vara. Jag har blåst och blåst med hårtork och nu ligger den i en låda med ris som ska suga upp fukten och intill ett element. Jag håller tummarna!! Men just nu är jag utan både telefon och dator.

Nej ingen bra dag, frustrerande tårar har runnit...

8 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Näe höjden av otur. Kan nästan sätta mig in i hur frustrerat ledsen du måste vara. Men snart kommer din nya goding och om telefonen är helt trasig så har du väl en försäkring om än självrisken är sur. Lycka till!

Kram Josefin

Ellen. sa...

Stor styrkekram till dej vännen!!!!

Pyttianna sa...

Usch, maximal otur men nu kan det bara bli till det bättre ska du se!

Kram kram

Unknown sa...

Men vännen vilken otur du har. Snygg va den nya datorn iallafall. Hoppas telefonen hoppar igång för dig. Stora varma kramar till dig

MIN LYCKA ♥ sa...

Usch!!!! Kram

Kia sa...

Men hur lykas man med att tappa den i toaletten?? : ) Ny data skulle jag också behöva men har liksom inte lust att lägga dom pengarna just nu. Sen vet jag inte vad man ska ha, vilka som är bra? Aja det löser sig.
Fint ni fått det i sovrummet.
Kram Kia

Jannie sa...

f´låt mig!MEN...I toan?? ha ha ha Va i hela världen??
Hoppas allt ordnar sig iaf!Hade fått panik om mitt hade gått sönder...KRAMAR

s p i n d e l t j e j e n sa...

Men neeeeeeeeeeeej fasen vad surt gumman =( Jag har hört flera som tappat sina i toaletten så du är inte ensam! =(
Kramisar!