torsdag 5 januari 2012

Finaste julklappen

Måste bara visa en julklapp, fick den här fina formen från Gerbera av mina syskon och deras mamma, bästa Cissi. Blev såå glad! Bara älskar de veckade formerna. I den ska det göras mycket gott må ni tro. Ska nog inviga den i helgen!

Ikväll är vi bjudna på kalas hos sambons syster, Johanna. Är alltid en fröjd att komma till deras vackra hem, dessutom är det ju alltid väldigt trevligt att träffa dom!
Bra start på långhelgen, som annars är helt tom. Ska bli väldigt skönt att bara vara!

3 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Och hej! Jag fick paket idag, med lyktan...och gissa om den var mycket ännu mera fin än på bilderna! Igen, stort tack! Och jag har tagit bilder och den kommer i inlägg på bloggen snart.

Vann - 4 mil från Marika och jag kan lätt cykla dit, eller gå.....vilket som! Bor lite mer söder- och västerut! Det är i alla fall fint på Vann, det har jag också hört, men aldrig varit där. Det ligger nog FÖR nära.

Kramar

MIN LYCKA ♥ sa...

Håller med dig Agneta, jag har varit "överallt" men Vann har jag lyckas undvika, är nog för nära;=) Men lunchen smakade bra i helgen, så är säkert toppenfint!

Fin julklapp du fått, alltid skoj att få fina saker som man kanske inte alltid unnar sig själv. Jag gjorde också precis ett julklappsinlägg;=)

KRAM

Hemtrevligt hos Johanna sa...

God fortsättning! Fina julklappar du har fått, både lampor och form. Njut av långhelgen!

Kram Johanna