onsdag 11 januari 2012

GLAD

Här ser ni en glad tjej som hade en lyckad examination idag, den sista någonsin! Det gick väldigt bra om jag får säga det själv. Nu har vi bara några pyttesaker att justera och sen är vi i hamn. 
Det är en overklig känsla, minst sagt. Jag har snart snart snart min lärarexamen!
Jag går som i något lyckorus just nu...
TACK goa ni för era peppande ord i förra inlägget. Ni är bäst!!

Ikväll har vi lagat lite gott här hemma och firat. I helgen blir det ännu mer firande med kalas för släkt och vänner, härligt!

Sista dagen i min utlottning av nyckelringar från Day Home imorgon. Var med vetja!

10 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

Pyttianna sa...

Grattis, vad härligt att allt gick bra! Fira ordentligt nu!!! :)

Kram kram

Kia sa...

Vad skönt att ha det avklarat!! Får du som ett story diplom att sätta på väggen? : )

Kram Kia

Karin sa...

Stort grattis! Fira ordentligt i helgen, det är ni alla värda som har slitit den här terminen :-)

Sara, mamma till Charlie sa...

Sööööt!

Gud vad härligt att det gick så bra, men det misstänkte jag :D Vet precis känslan, sån himla frihet!

Njut nu och fira ordentligt! KRAM!

TIDSOPTIMISTEN sa...

Vad skönt att allt gick bra med examinationen och jag säger väl grattis LITE i förskott till din välförtjänta lärarexamen - tjohoooo och kram F ;)

Nazima sa...

Ett jättegrattis!!!! Det är en underbar känsla när det är i hamn. Fira på ordentligt nu!
KRAM

Therese sa...

Wiiie , så skönt att det gick bra!!! GRATTIS <3 KRAM

Maria - Villa Krutbruket sa...

Goodermorgon!

Hur har du sovit inatt? Som en stock, kanske? Nu när du klarade arbetet galant ;)

Det låter som att denna vecka kommer vara en vecka du minns, resten av ditt liv.
Underbart, efter allt ditt slit.
Tråkigt bara att du ska bli förkyld mitt uppe i allt.
Proppa i dig C-vitaminer, vet ja!
Det där med whiskey tycker jag är överskattat. Jag drog i mig en förra veckan när jag började känna mig hängig. Inte hjälpte det!
Vad ska du bjuda på för gott på kalaset?

Mamma-fikan var som vanligt trevlig. Det tråkiga var att Svante inte var i sitt bästa humör så jag fick tacka för mig ganska snart efter att mitt kaffe var uppdrucket. Och gå hem med den lille.
Men så är det. Inte hela världen då jag träffar tjejerna rätt ofta.

I helgen har jag inga planer alls. Micke ska iväg på någon tävling på lördag. Får se vad jag och S hittar på.
Ska iaf ta många promender med unge och hund har jag tänkt. Om vädret tillåter.
Vi fick ju lite snö härom dagen. Men den fick inte ligga länge. Just nu tok regnar det och är så skitigt.
Jag är lite allergisk mot det här skitiga (som hundägare). Iofs är jag inte så förtjust i snö heller. Ja du, undrar om denna människa är nöjd med nåt väder. SKRATT!
Sommar, det gillar jag ;) Och härliga torra vårdagar!

Nu till något viktigt!!!!!!

Jag och Annika pratade igår om att boka in en bloggträff.
Hur ser helgerna ut för dig framöver?

Ha en tusan så fin dag tjejen! Njut av din sista vecka som student.

KRAMA!

Snäckskalsdalen. sa...

Gratulerar!
Vilken känsla det måste vara, ett stort steg framåt och en stor lättnad. Underbart och roligt och toppen att det känns bra!
Kram