tisdag 3 januari 2012

Utlottning av nyckelringar från Day Home

I samarbete med den mysiga butiken Sköna Rum på Rådhusgatan i Skövde lottar jag nu ut dessa fina nyckelringar från DAY HOME.

2 vinnare vinner en nyckelring var.

För att delta i utlottningen gäller följande:
1 lott: Kommentera i detta inlägget och skriv vilken av nyckelringarna du vill vinna.

2 lotter: Kommentera i detta inlägg och skriv vilken av nyckelringarna du vill vinna + länka med bilden i din blogg eller (om du inte har någon blogg) på facebook

3 lotter: Kommentera i detta inlägg och skriv vilken av nyckelringarna du vill vinna + länka med bilden i din blogg eller (om du inte har någon blogg) på facebook + följ min blogg med Bloglovin

Ange hur många lotter du tar!
Har du ingen blogg, lämna din mailadress i kommentaren.

Utlottningen pågår till och med 12 januari.
LYCKA TILL!

12 kommentarer:

lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus sa...

Hej! Jag tänkte bara kika in här och säga att från och med ikväll så kommer jag att lägga upp filmtips och serietips på bloggen varje dag kl 19:00! Ett tips för varje dag!

Har du filmbrist? Har du svårt att komma på en film? Har du en film du vill se, men inte kommer på vad det är? Eller vill du helt enkelt bara ta del av andra filmtips? Då är "Film&serier"-kategorin perfekt för dig! :D

Om du är helt ointresserad, så ber jag om ursäkt för att jag störde.

Therese sa...

Jag kniper gärna en lott å är intresserad av den nycklering som ser ut att ha en bjällra på sig, den vore toppen för då hör jag när bogge å luran knycker mina nycklar ;-D KRAAAM

MIN LYCKA ♥ sa...

Vilka fina saker dom har!
Jag har också börjat träna nu..igen..jippe!! Har ju två veckor på mig att komma i "badform";=)

Anonym sa...

Hejhej! Jag vill vara med och tävla med 2 lotter. Jag är intresserad av den vänstra nyckelringen. Jag länkar på facebook direkt :)
//Josefine Isaksson (Spring_joffe@hotmail.com)

Charlotte sa...

Hej :) jag tar två lotter och vill gärna ha den vänstra (den som ser ut som en bjällra). Länkar på fb också :) kram från Charlotte, charlotte.sara.isaksson@gmail.com

Sofia sa...

Hej :)
Jag vill vara med och tvla med 1 lott. Jag vill gärna ha den högra (den som är lilla).
/Sofia Thorsen (sof_fan89@hotmail.com)

Marica sa...

jag är gärna med i utlottningen om den lila nyckelringen! kramkramkram
marica

alfons_syster@hotmail.com

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jag vill gärna ha 2 st lotter, tack!
Den silvriga nyckelringen skulle passa på min nyckelknipa ;)

Kram, kram!

Snäckskalsdalen. sa...

Oj, jösses, jag har missat nya utlottningen. Självklart är jag med igen och skulle jag händelsevis ha turen att vinna igen så väljer jag gärna nyckelringen till vänster, den i silver.
Och jag är med på allt, länkar och visar bild och kommenterar och följer dig på bloglovin.
Agneta kramar

Anonym sa...

Ja jag tar gärna en lott , den silvriga skulle passa bra på min nyckelring då min gamla från Grekland har gått sönder mvh Eva

Fröken Tindra sa...

Jag tar gärna två lotter i din fina utlottning! Om jag vinner önskar jag den lila nyckelringen.
Kram!

Inga-Lill W sa...

Oj. Jag vill gärna delta i din utlottning med 1 lott,tack. Den lila skulle jag vilja vinna till min dotter, Emilia.
Må gott

famwarnil@hotmail.com