fredag 7 september 2012

första höstveckan

HELG.
välkommen så välkommen!

Den här veckan har verkligen känts som första höstveckan. Det är en helt annan luft ute. Inte så tokig faktiskt. Frisk och skön. Vi myser inne istället. Bilden är från någon helg sedan. Då svärföräldrarna var här på middag.
 Vi tände ljus och hade det bra. Det har vi gjort den här veckan också. När kvällarna blivit mörka och när jag inte har jobbat. Har haft två dagar med 12 timmars jobb den här veckan. Tror jag ska sova hela helgen ;)

Ikväll har jag och sambon varit på bio. Hamilton. Den var riktigt bra, klart sevärd!
Nu är ljusen tända igen. Men snart är det läggdags!

Godnatt fina ni och ha en riktigt skön helg!
KRAM

5 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Här har det också mysts en hel del med tända ljus. Men tycker september levererar väldigt fina höstdagar än så länge, och så får det gärna fortsätta. Ha en riktigt skön Lördag och hoppas du får en härlig sovmorgon, kram Malin

Maria - Villa Krutbruket sa...

Goodmorgon!

Här börjar vi bli krassliga alla 3.
Det är väl typiskt. Så fort hösten kommer så blir man snorig och dan. Usch, inge kul alls :(
Så helgen blir väldigt lugn.

Vad hittar ni på mer än att dregla över Persbrandt? ;)

Stor kramen!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Mysigt med "dop". Och att få bli fadder.
Har du hittat nåt att ha på dig?

Nu vakna Svante så nu ska vi ta och leka lite.

Kram

Sofi sa...

Hej vännen!

Vi ska också gå och se Hamilton snart, den första med Persbrandt var ju så bra!:)

Å jag hade längtat så efter att få träffa er alla, tyvärr så kan jag ju inte den 20/10 då jag är i London, känns riktigt ledsamt faktiskt:( (ja inte London då, för det ska bli grymt kul!:) Saknar ju er med!

Såg att du hade ont i halsen och börjar bli förkyld, här med. Tror det är alla "dagisbaciller" som börjar få fäste;)

Imorgon får jag besök av mamma, då ska jag bjuda henne på svamppaj!:)

Vad händer hos dig?

Kram kram

Anonym sa...

Kul att höra att filmen var bra!! Jag gillade första hamilton också. Blir kul att se den!
Ha en bra söndag!! Krsm