tisdag 11 september 2012

jag har semester

SEMESTER!
Ja hörrni. Sex dagars härlig semester. Hur gott är inte det?!

Väskan är packad för en vecka i värmen. Liiite mer än det här har jag faktiskt i min väska ;) 
Mina svarta byxor sprack vid knät i lördags. Så ja, de fick bli ett par shorts. Inte så tokigt det heller. Och ganska passande. För några långbyxor tänker jag då inte ha.



Semestern kunde nog inte kommit lägligare. Det har varit hektiska veckor på jobbet. Pust. Lite andrum behövs. Tänk att inte behöva göra någonting i en veckas tid. Mer än att sörpla på en paraplydrink, läsa en bra bok och doppa sig i ett varmt hav när man blir lite för varm i solen ;) 

Min fina R hade varit och handlat oss en god köttbit som vi grillade. För att fira in semestern. Han hade med sig en tidning till mig också. Semesterpresent sa han. Perfekt och tack sa jag.

Kommer bli dålig uppdatering här som ni förstår. 
Men ni vet att ni kan följa mig på Instagram va? 
Emiliasblogg heter jag där!

Ta hand om er ni fina där ute!
KRAM

12 kommentarer:

Johanna sa...

Åh vad härligt, njut av semestern!

Tess sa...

Ha en riktigt härlig vecka nu!
Kramar

Sofi sa...

Å så härligt vännen!
Det är du värd efter allt slit!

Tycker absolut att ni ska besöka Cath Kidston, tror några av de stora varuhusen säljer hennes produkter med:)
Helt okej priser, inte billigt men okej:)

Ha det så skönt nu och NJUT!!!!

Stor semesterkram till dig

Amma sa...

Vilken fanastisk man du har i ditt liv! Ha nu en riktigt skön semester!

Unknown sa...

Ha de Såå himla underbart nu!
De är ni så väl värda <3!
Kramar

Ekenäsliv sa...

Vill önskla dig en UNDERBAR semester!!! Låter riktgit gott med paraplydrinkar och varma bad:))
Njut och ha det bara så gott ni kan!
Kram Anna

FruNeroLindström sa...

Så underbart. Ha det nu riktigt riktigt skönt.
Kram malin

Kia sa...

Hm inte ett dugg sugen på semester! ; ) Hoppas ni får en toppen semester.

Kram Kia

Madeleine Berglund sa...

Wow, vilken underbar sambo du har. :)
Njut massor nu, gud så härligt ni ska ha det!!!!
Kamar i massor
/Madde

Madeleine Berglund sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
a cup of emilias sa...

Åhhh jag vill också åka någonstans! :)
Ha det så kul! Jag kommer att följa dig på instagram och dregla över dina driknkar och bli riktigt avundsjuk på dina dopp i havet :) Kramar!

Therese sa...

Hoppas ni NJUTER för fullt, ser fram emot massor av härliga bilder då du kommer hem <3 KRAM