tisdag 25 september 2012

ljusfat

GODKVÄLL!

 Tittade tillbaka i bloggen från förra året. Ungefär för precis ett år sedan hade jag gjort ett sånt här härligt fat. Fullt med ett av det bästa med hösten. 
Ljus. 

Ja, vad vore hösten utan levande ljus?


Jag gillar kombinationen av glas, fattigmanssilver, vitt och silver. Det är återkommande material här hemma. 
Imorgon slutar jag tidigt. Då blir det nog lite piffande här hemma.
Kanske blir det ett ljusfat i år också!?

Hoppas ni har en fin kväll!
KRAM

4 kommentarer:

Sofi sa...

Hej vännen!

Så fint!

Vi har ett ljusfat på soffbordet där vi tänder ljus varje kväll och helgmornar, så himla mysigt:) Klart du ska göra ett i år med!:)

Jag ska också piffa lite här hemma imorgon, dock blir jag kvar ett tag på jobbet, jag ska vara med på en anställningsintervju. Vi har en ledig förskollärartjänst som ska bli tillsatt snarast:)
På Torsdag ska jag träffa en barndomskompis o fika och till helgen har Smultrongården höstmarknad,:)

Vad ska du hitta på de närmsta dagarna?

Kram på dig

Ekenäsliv sa...

Go kväll!!
Vilket härligt ljusfat:-)
Och vilka underbara bilder från er resa, så gott att kunna tanka på sig lite sol och energi nu innan man kryper in och nästan går i ide;-)
Vi åker i februari så det känns så gott att ha det att se fram emot!
Må gott!
Kram Anna

FruNeroLindström sa...

Ja, sträck på dig! Vi tjejer är oftast alldeles för dåliga på att ge varandra komplimanger. Och du är grym. Så glad att jag hittat hit. Älskar bloggens kombination av inredning, pyssel och så motiverande träning.

Underbart ljusfat.
Skulle behöva några mer fat här, så förhoppningsvis kanske det blir något fyndat idag när syster och jag ska iväg till grannkommunen och spana lite.

Hoppas du får en riktigt mysig Onsdag och att du börjar känna dig piggare nu.
Läskigt det där när man blir så där snurrig. Men känner igen mig, svårt att vänta ut kroppen när det kryper i den ;)
Kram Malin

Therese sa...

Absolut!!! Ljus är höst för mig, plockade fram massor i går då köket blev klart med fönsterfoder och nymålad boasering. Och så skönt att du är kry nu, själv är jag sämre å ska avboka dagens spinningpass, måste försöka vila mig ur det, å inte träna alls... men kanske en planka eller två om jag orkar i kväll, då belastas ju inte hjärtat så som det gör vid konditionträning... KRAM