onsdag 26 september 2012

hyllan i köket



Ni kanske är trötta på min favorithylla i köket vid det här laget? Men jag bara älskar den!
Det är så roligt, och praktiskt, att ha de saker man tycker mest om i köket framme och lättillgängligt. 


Här samsas mina favoritmärken. Mateus, Green Gate och Ib Laursen. Och så lite Iitala och arvegods. Härlig kombo. Nästa allt används dagligen.



En full kaffekopp brukar inte stå i hyllan. Men ni vet hur det är. Ibland stället man dit saker bara för att det ska se bra ut på kort, men bara ibland ;) 

På tal om kaffe. Är inte kaffe med varm mjölk i tusen gånger godare än kaffe med kall mjöl? Det tycker i alla fall jag!

Ikväll ser jag fram emot middag med tjejerna. Lite bönder ska vi kika på med!

KRAM

5 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Nä man kan aldrig tröttna på porslin;-)
Hmm, fast jag gillar ju mjölk utan kaffe i jag;-)
Kram Anna

Anonym sa...

Fin kaffemugg!!<3

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej du!!

Här hemma har vi sjukstuga. Micke ligger i feber :( Men vi andra är på benen. Svante vart hängig i måndags efter sprutan men dan efter var han pigg och glad kl 05:00 ;)

Nu sitter jag och väntar på Bönderna men mest till Dallas.

Har ni det trevligt på middagen?

Idag har vi varit hos en kompis och hennes son och lunchat.

Vad blir det i helgen? Ja, det är ju helg snart igen. Veckorna går sjukt fort.

Kram

FruNeroLindström sa...

Haha, ja det där med att placera saker bara för att bloggfota kan nog bli en "skada" ;)
Men kaffe ska faktiskt serveras svart om jag får bestämma!

Skönt att träningen kändes bra idag, gissar att det gav en underbar känsla efteråt.

Hoppas ni får en riktigt mysig kväll. Här laddas det för bonde och Dallas.
Kram Malin

Kia sa...

Varken eller! Jag dricker te. : )

Ha en toppen kväll!
Kram Kia