söndag 30 september 2012

höstens vackra färger

Hösten är inte bara mörk och grå. Soliga fina höstdagar är ju bara för härliga. Träden börjar verkligen ändra färg nu. Så vackert. 
Röd, orange, gul och grön.  Färger som passar ypperligt ihop. Tänk att naturen kan bjuda på så mycket fint!

Vi har en lugn och skön söndag. Lite träning och i eftermiddag ska jag träffa en kär vän. Ladda energierna för en ny, intensiv, vecka.

---
Jag blir så glad av era besök här inne hos mig. För att inte tala om era härliga kommentarer! 
Kärlek till er!

KRAM

5 kommentarer:

Kia sa...

Ja nu börjar det spraka i trädet med alla färger. Vackert!

Ha en toppen söndag!
Kram Kia

Sofi sa...

Hej vännen!

Ja visst är hösten vacker och härlig!

Min väns dotter Tilda är sex (och ett halvt:) år och Världens goaste:)

Idag har jag tagit en rask långpromenad sen har vi putsat fönster, jag fick hjälp av mamma o svärmor så det tog bara två timmar, det gillas:)
gustav har röjt i trädgården och vi har njutit av den fina dagen.

Nu ska jag kolla på X-faktor. kollar ni?

Kram kram

Sara sa...

Älskar hösten när det är fint väder, men de övriga dagarna hoppar jag gärna över ;)
Låter som du haft en fin söndag, hoppas att veckan startar på samma sätt! Kraaam

Jannie sa...

När jag ser dina bilder så ser ju fantastiskt fint ut!
Men här nere i halland är det då fasiken varken blå himmel eller sol.
bara regn regn o regn...
Hoppas du får en härlig start på veckan!KRAM

Anonym sa...

Jamen hösten är ju så vacker!!!
Tack för titten roligt att du tittade in.
Ha en skön kväll
AC