torsdag 27 september 2012

mörkt tidigt




 Jisses vad mörkt det blir tidigt om kvällarna nu. Det kommer alltid så plötsligt tycker jag.
Mörkret...


I Bordum blev det också mörkt tidigt. Men så ska det ju vara när man är på solsemester ;) 

De hade så himla fina stenläggningar på vårt hotell.
Murar, trappor och stenläggningar. En fröjd för ögat.


Den där brännan är nästan borta nu. I alla fall känns det så.

Ikväll har vi varit på studiebesök på den här förskolan i grannkommunen. Kom hem med en hel drös med inspiration och ideer. Så himla härligt. Vill nästan till jobbet nu på direkten och börja dona och greja.
Men får nog sova lite först! Godnatt!

KRAM

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg brud i lyxförpackning:)

FruNeroLindström sa...

Sådana studiebesök är så härliga, de ska vara riktigt inspirerande och givande.
Ja, klockan funkade super. Dock har jag inte lärt mig fatta alla finesser än. Men blev en extra joggingtur efter boot-campen bara för att det var så kul att testa klockan ;) Så motiverande är den!
Hur ser helgens planer ut? Hoppas ni får en riktigt mysig Fredag, Kram Malin

s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen) sa...

Usch, jag gillar inte mörkret, hade hoppats att det skulle bli en fin höst, men den är ju lite sisådär tycker jag? :)

Bodrum är så himla fint, hoppas att ni hade toppenmysigt där borta! Skulle kunna tänka mig att åka tillbaka - eller till Alanya eller liknande, där har jag aldrig varit :)

Kramis och trevlig helg!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Heej!

Vi mår bra. Micke har legat sjuk halva veckan men vi andra verkar ha klarat oss. Tack o lov.
Jag är så himla trött och seg på kvällarna just nu. Usch för detta mörker :(

Imorgon är vi bjudna på middag hos ett par kompisar. Hoppas att Micke känner sig bra så vi kommer iväg dit. Och på söndag ska vi till en annan kompis och äta kvällsmat.

Vad gör ni?

Skulle köpa Johan Falk filmen idag när jag var och handla men den fanns inte. Orkade inte åka in och hyra den. Vill ju ändå köpa den så vi får vänta tills den finns.

Hoppas ni har en mysig kväll. Vi har gjort hemmagjord pizza och jag har precis lagt Svante. Så nu blir det soffan tills det är dags att förflytta sig till sängen.

God natt!