fredag 16 april 2010

Fina fredag

Träningsvärk så in i sjuttsingen idag! Men vad gör det när det är fredag :)
Tror minsann fredag är den bästa dagen på hela veckan.

Idag ska vi inviga grillen tänkte vi, kycklingspett ska det bli. De ligger redan i marinad!
Men först praktik, plugg och sen klipping.

Har ni grillat än i år?
Synd om alla som sitter fast ute på flygplatserna på väg bort eller på väg hem...
Undrar hur länge flygplatserna måste hålla stängt?!
Men lite häftigt är det, att en vulkan så långt borta kan orsaka någon sånt här!

4 kommentarer:

Johanna sa...

Åh jag vill också grila:-)! Kycklingspett lät gudomligt gott.

Nej, vi har inte grillat än i år. Blir nog inte förrens i sommar vid husvagnen. Vi äger inte ens någon grill**,

Ahh, rätt häftigt är det med vulkanen. Ska bli spännande att se hur det blir klockan åtta:-)

Ha en bra dag:-)

Emilia sa...

GRILLA :D De känns att sommaren är påväg Äntligen!!!
Ha en underbar helg
Kraaam

jenny sa...

ja jag har grillat!! jag hoppas flygen börjar gå då jag ska till barca nästa vecka

Marica sa...

O ja vi har grillat många gånger, mumms :)

Ja stackars alla som sitter fast o ska iväg men får ändra sina planer.. och ingen vet väl egentligen när det vänder..

Hoppas du blev snygger i håret min vän!

Kramar!