onsdag 7 april 2010

Min dag i plus II

Då kör vi min dag i plus igen då :) Var ju någon vecka sen...
Vaknade av Rikards skräniga väckarklocka (-) men konstaterade nöjt att jag kunde sova en stund till (+++++). När min klocka ringde kände jag mig inte alls pigg (+) men gick upp o åt grötfrukost (+++) och drack gott blåbärste (++++). Åkte tidigare till skolan för att hinna träffa min Marica en stund innan vi började (+++++). Kursintroduktion idag (++) som för en gångs skull inte var så förvirrande som de brukar vara (++++). Spännande kurser just nu (+++) men mycket uppgifter (+++) och sjuttioelva litteratur seminarium (+).
Lunch (++++) och sen föreläsning (++). Efter skolan var det träningsdags (++++), idag kände jag mig riktigt motiverad (+++++) det gillas! Skulle till Maria (+++++) och få massage (++++) i min stela rygg och nacke (-) men hon är sjuk (-) så blev inte så.

Och nu sitter jag här och bloggar (++++), ska läsa lite kurslitteratur (+) och se på Greys (++++) senare ikväll!
Yes, det var min dag (++++) i plus.

Hur många plus får er dag? :)

Inga kommentarer: