söndag 25 april 2010

Trevliga festligheter

Glada killar i soffan :) Rikard, Björn och Erik
Tjejorna, Jenny, Maria, Marika och jag
Mmm, så goda daimtårtorna blev. Rekommenderas hett!
och så födelsedagsbarnet såklart!

Tackar alla goa vänner för en trevlig kväll igår :) och grattis till Björn som vann tävlingen med Rikard-quizz (trots att han bara träffat Rikard sammalagt tre gånger ;) hihi)

Trevlig på krogen också, bra musik och precis lagom mycket folk.
Men blir fundersam över hur en del folk beter sig... alla kan ju inte vara så mogna som jag ;)

2 kommentarer:

Marica sa...

Ha Ha nee alla kan inte vara så mogna som du min vän :) Bra att kvällen blev så lyckad! Jag ska testa dajmtårtorna en annan dag jag!
Kram min favvo!

Tjoffsan sa...

Tack för att jag fick luta mig mot dig igår! Det är guldvärt! Kram!