tisdag 20 april 2010

Födelsedagsfirande

Min första egengjorda prinsesstårta, efter Rikards önskemål. Får säga att den blev riktigt god :)
Rikard kikar i sin fotobok som han fick av mig!
Då var Rikards födelsedag slut för det här året... men än är inte firandet slut, i helgen blir det kompisfest o det ser vi fram emot :)

Sista riktiga dagen på praktiken idag, ska dit på fredag en sväng igen men sen är det finito... Känns så konsigt!!
Men ska bli ganska skönt o bara kunna koncentrera mig på mina andra studier lite, känns som jag behöver det.
Behöver få lite ordning o struktur igen, får jag det så kommer det nog gå fint fint...

Fick förresten tillbaka en uppgift idag, godkänd. Känns mer än skönt!
Nu får jag bara vänta på nästa som kommer på fredag...

6 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon tjejen!

Allt bra med mig, är i topp form igen känns det som.

Hur mår du?

Fin tårta du gjort! Ser god ut..

Kramar kramar!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Tror inte det händer så mkt idag faktiskt. Jobbar till 16 sen ska jag hem och leka med hundarna en stund. Sen blir det nog lite matlagning och sen TV. Drömmen om Italien är ju ikväll, har du sett det?

Ska du göra?
Tråkigt väder idag :(

Fröken Ellinor sa...

GRATTIS GRATTIS, hoppas att din födelsedag har varit bra :-)

Tårtan såg sjukt god ut måste jag säga.

Grattis även till uppgiften, är så skönt att få tillbaks godkända saker...

Kramar

Fröken Ellinor sa...

Hahahha jag vet, det var din sambo, kände att jag skrev otydligt värre där.

Ja, det är riktigt vidrigt. Besöket gick bra, men det är samma frågor som alltid och de får oftast samma svar av mig ;-) Väldigt smidigt. Fick veta att om jag behöver bli sjukskriven så kan jag bli det genom reumatologen istället för MVC,riktigt skönt.

Kramar

nathalie sa...

Låter som ni hade en mysig dag igår ;)
Jag har ingen aning om något, tittar hela tiden men dom ändrar inget på sidan så håll tummarna imorgon ;)
kramkram

Elina sa...

Jösses vad fin, ser ju ut som att den är köpt. Duktig du är!:) kraam