tisdag 6 april 2010

Med mina stavar

Började dagen med morgonpromenad, fick tvinga mig ut men när jag väl var i farten var det såå skönt! Stavarna fick såklart följa med.

Upplever det mycket roligare att gå ut o gå med stavar, man får upp farten mer och även flåset. Det gillar jag!
(Tantvarningen har jag helt förträngt, stavar är coolt) ;)
Om det har gett något stort resultat än vet jag inte eftersom jag inte använd dom så länge... men antar att det visar sig :)
Så stavar kan jag verkligen rekommendera!

Idag blir det lite plugg...
Bara o sätta fart igen antar jag och inte tänka så mycket på att det känns motigt. Men det är väl så, som klok en vän sa, pluggar man sammanlagt 3,5 år är det inte så konstigt att man har svackor ibland...
Det är den där berg o dal banan jag skrev om...
Får tänka positivt och är glad över att jag o bästaste Marica kommer ses nästan varje dag nu.
DET gillas!!

3 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå tjejen!

Allt bra med mig, tillbaka på arbetet idag. Känns bra!

Har du för dig?
Kram kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Både och måste jag säga. Jag trivs som fisken i vattnet med att gå hemma och mysa men det är ju segt att det blir så dåligt med pengar :)
Samtidigt är det lite skönt att komma tillbaka i vanliga rutinen..

Hur var påsken?

Kraaaam!

Elina sa...

Ja visst är stavar toppen! :) Ingen tantvarning här inte, bara hurtiga brudar! ;)