måndag 12 april 2010

Gästbloggare

För alla er hockey intresserade och som vill veta hur Emilia reagerar när hon ser på hockey live.
Emilia är verkligen inte intresserad av hockey utan jag får locka med att de finns chips och betala matchbiljetten (sittplats givetvis annars följer hon inte med).
Ju längre matchen går desto mer insatt blir hon...neeeeeeeeeeeeeeej, men vad håller dom på med, vad är de för lag du håller på Rikard? osv häver hon ur sig som den expert hon är i från läktaren.
För att någon minut senare säga "Säg inte att jag har reagerat så här till någon över en hockeymatch" Ne jag lovar :P
Kommer säkert att få betala nästa matchbiljett till henne igen men de är helt klart värt de, om några matcher kanske hon bjuder mig, önsketänkande!

Matchen slutade 2-1 till LIF men de räcker dock inte till Elitserien 2010/2011 utan de blir ett år till i Allsvenskan och en ny kvalserie! Som jag längtar kanske även Emilia!

Vi ger aldrig upp!

Over and out

Rikard

2 kommentarer:

Familjen Lindström sa...

Ha, ha, va kul att läsa om dig från det "andra" perspektivet ;) ksk kan bli återkommande inlägg?! Eller så får R skaffa en egen blogg, efter detta kommer han säkert få många av dina trogna läsare m sig, men vi kommer alltid stå på din sida vännen ;)
kram

Fröken Ellinor sa...

Hahahha gästinlägg we love. Tack Richard, låter som något min sambo hade kunnat skriva.

Hoppas att resan hem gick kanon.

Kram