onsdag 21 april 2010

Utmaning

Jag har fått en utmaning av Carro (Spindeltjejen)

Blogg jag läser först: Maricas, Fröken Ellinor och Blondinbella

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Paow och Bloggkommentatorerna

Kändisblogg jag följer: Blondinbella, Pappabloggen och Johanna Toftby (om nu hon räknas till kändis)

Mest kända bloggare jag sett IRL: Haha ingen aning faktiskt. Pernilla Wahlgren kanske...

Första bloggen jag började följa: Hm, Blondinbellas tror jag...

Bloggare jag beundrar och varför: Alla som kan konsten att skriva intressant så att man fastnar :) Blondinbella, vilken energi den tjejen har alltså. (haha, vilket snack det blev om Blondinbella helt plötsligt) :P

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Hmm, kanske att jag lärt känna folk som jag aldrig skulle lära känna annars. Fröken Ellinor och Maria tänker jag främst på :)

Då hatar jag att blogga: Hatar nog aldrig att blogga...

Då älskar jag att blogga: När man får massa härliga kommentarer :) Det gillas!

Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet: Fröken Ellinor, Marica, Maria, Nathalie, Malin och Sandra

1 kommentar:

Fröken Ellinor sa...

Vilken fin utmaning, ska se om jag hinner göra den idag. Säger detsamma tjejen :-) <3.

Jodå,folk frågar redan om man vill ha fler barn. Speciellt nu när tjänsteunderlagen görs. Återigen, har ju inte ens krystat ut den bebis jag har i magen ;-)

Kram