onsdag 7 april 2010

Peeling


Bjuder på denna snygga bilden på mig ;)
Åkte som sagt till gymmet direkt efter skolan. 30 minuter crosstrainer med intervaller blev det och sen styrka, rygg och mage. Känns bra! Kom mycket längre än vad jag brukar göra på crossen idag vilket känns hur bra som helst!

Innan duschen hemma sen gjorde jag min hemmagjorda peeling för ansiktet
-socker och rengöringslotion som man blandar i handen och sedan fördelar och gnider in i främst panna, på näsan och hakan och sen sköljer av. Huden blir hur len sen helst och jagar upplevt att massa ojämnheter försvunnit.
Toppen helt enkelt!

2 kommentarer:

Marica sa...

Ser bra ut :) Kanske jag borde testa!? Nu har jag bara två kapitel kvar så aa hinner jag med ;) KramKram!

Nathalie sa...

Alltid skönt med lite hemma spa :D
Jo det tycker jag, vad gör ni imorrn lr kanske på fredag ?!
Kramkram