söndag 4 april 2010

Söndag

Imorgon far jag mot Skövde igen.
Jag o mina fina syskon har haft en urmysig dag, bara massa mys. Pyssel, laga lunch tillsammans, bowla, massa skratt när vi hämtade stora lillebror och pappsen i Kristianstad och slutligen pizza och massa mys i soffan!

Precis sådana här dagar är det som jag plockar fram ur minnet när jag är 30 mil ifrån och saknar dom som mest!!
Min spänningshuvudvärk har varit mycket bättre i helgen, känns väldigt sköönt!
Hoppas på att det håller i sig.
Det händer så mycket, en del tunga händelser just nu (men också många väldigt bra...) och jag antar att det är det som sätter sig i huvudet.
Livet är verkligen en berg o dal bana...
Men det är så det är!

4 kommentarer:

marica sa...

Det är tyvärr så det är ja... Tänker på dej! Vi ses snart, längtar massor! KRAM min älskade vän!

Sara sa...

Berg o dalbanor gillas inte! Dom är bara bra när man är högst uppe på toppen.

Glad påsk själv (även om det kommer lite sent) Det låter som du haft en riktigt fin helg i söder :)
Hoppas resan hem går bra. KRAM!

nathalie sa...

tack gumman =)
Du verkar haft en tog mysig helg du med. Du missade snön här imorrse :p
ha det gott

Anonym sa...

Förstår att du saknar dem när det är såna avstånd! Men hoppas att ni haft en jättefin och mysig helg? :)

Nu kommer väl våren här snart också?! :)

Kram på dig!