torsdag 15 april 2010

Upp och ner och uppåt

Soliga dagar gör en glad, mormor o morfars loge, där kan man fynda bland massa bråte vill jag lova!

Berg o dal banan ja, jag bli galen!
Men någonting som jag lärt mig är att när det känns som nerförsbacke så gäller det att släppa alla måsten en stund, åtminstone försöka!

Så nu har jag myst med älsklingen, ätit bullar, sockrat mig och duschat varmt och länge.
Och inte nog med det...
...jag har bokat klipp o färg tid imorgon!
Tänkte vänta men roligt att vara fin till Rikards 25 års kalas i helgen :)

Nu känns det mycket bättre, som om berg o dal banan har vänt lite. Det är skönt!
Men frågan är:
Lugg eller inte lugg? ;)

8 kommentarer:

Sandra sa...

Åh va roligt att få bli ompysslad i håret :)

Tack så jättemkt :D
Klänningen är ifrån Nelly.com :) 249:- :D

Pussss

Familjen Lindström sa...

Jag tror jag vet exakt hur du känner, berg och dalbana... absolut!

Kram!

Anonym sa...

Det där var väl inte det finaste att visa härifrån heller :) En gammal fuuuul loge. Gjorde ni några fynd ?

Kram!
MM

Emilias sa...

Mormor: Tycker det ser charmig ut :) hehe, nej vi var aldrig inne. Men kan bara tänka mig hur mycket bråte det är där, hihi!
Kram!

VITA NYANSER sa...

Skönt att du tar hand om dig, det är precis så man ska göra för att må bättre, samla lite ny energi, ibland tar den slut. Något som jag har tagit till mig är att det är inte livets med gångar som formar oss till människor, det är motgångarna som gör oss till de vi är. Tack för fin kommentar hos mig!

Ha en skön helg!
Kram L-L

Sara sa...

Härligt när det vänder tycker jag. Är samma för mig. Vet du, jag bokade också klipp-och färgtid igår :p Fast för mig är det dags först om en vecka.

Jag vet inte om jag sett dig i lugg? Är säkert jättefint :) Jag har bara haft lugg en gång i "vuxen" ålder och jag tyckte att det var jobbigt att hålla ordning på den. Men det var ju jag det :)
Ha en fin dag och njut hos frissan :) KRAM!

Jenny sa...

Berg- och dalbana :-)
Nu slipper du undra hur det stavas.


Puuuuuuuss!

Emilias sa...

Jenny: Värst vad du ska vara petig då ;)