måndag 26 april 2010

Monday morning

Måndag morgon, alltid lite motiverande... Eller??
Ska iväg till skolan för en lång dag med seminarie och föreläsningar...

Det slog mig precis att hockeysäsongen är över nu, det gillas :) Nu är det bara vm kvar... Rikard gjorde en snabb liten räkning och kom fram till att han sett 60-70 matcher den här säsongen, inte så konstigt att jag tröttnar va?

Bäst o göra sig iordning... ni kan väl
skriva en lite kommentar
så jag har o läsa när jag kommer hem?! :)
Ha en bra dag!

5 kommentarer:

Emilia sa...

Tack Gode Gud att min Sambo är Nollad i sport världen :)

Ha en Underbar dag!!!
Krama

Fröken Ellinor sa...

Hahahha ja, men nu börjar ju fotbollssäsongen enligt min sambo.

Hoppas helgen varit bra, min 55-årige pappa fick totalt överraskande en hjärtinfarkt i lördags. Men han mår bra nu som tur är.

Hoppas att dagen har varit bra ;-)

Kramar

Peter sa...

Hej,
Fin blogg du har!

Dottern är med i en omslagstävling. Jag tycker hon är jättesöt men det tycker man kanske alltid som förälder :-) Vad tycker du?
http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=29587

Elina sa...

Åh vad underbart god tårtan såg ut, sånn måste jag prova att göra någon dag! :)Kraam

Familjen Lindström sa...

Vad trevligt att äntligen träffas irl :)
Kram, Sthlm-Malin