söndag 11 april 2010

Leksand vann


Leksands-klacken gjorde hela matchen
Mormor o jag redo för match

Har överlevt matchen, tänka sig. Har en del bilder jag hade tänkt att dela med mig av men vid mormor o morfars dator blir detta mer eller mindre omöjligt, datorn går så segt att jag inte ens våga ge mig på det... Men det kommer :)
Leksand vann, men det räckte inte till elitserien.. Tänker inte skriva så mycket mer, har fixat en exklusiv gästbloggare som kommer att blogga hos mig inom de närmaste dagarna. Ni får hålla ut tills dess ;)
Imorgon åker vi hem mot Skövdeland igen!

Uppdaterat med lite sköna bilder inför och under matchen:)
Av: Rikard

3 kommentarer:

nathalie sa...

hello =)
sandra skrev till mig och vi kan komma på söndag ;)
ska vi planera det lite mer i veckan ?
kramkram

Sara sa...

Låter som du haft en fin helg vännen! Om man nu måste titta på hockey så är det faktiskt roligast live ;) Kul att rätt lag vann i alla fall :)

Hoppas du får en bra start på nya veckan. Hoppas verkligen att vi kan ses nån gång, snart är ju sommaren här och då kommer jag nog hem i längre perioder. Jag har tänkt ha 25:årskalas dagen före midsommarafton, vill du komma? Blir i Berg då :) KRAM!

Anonym sa...

Jag tycker det var jättekul att gå på hockey med er. Det var väl inte den bästa match jag sett, men bara såååå häftigt med stämningen i arenan, klacken, trummorna och måååålet när 47 sekunder återstod av matchen :)

Hoppas verkligen att det blir fler gånger :)

Hälsa Rikard!

Kram <3
MM