tisdag 13 april 2010

Internet är fantastiskt

Ibland undrar jag hur facebook fungerar. Fick idag en vänförfrågan från min mammas gamla kompis Annica. Vi har tidigare haft lite kontakt via mail och jag försökte för några veckor sen hitta henne på fb men lyckades inte.

Så nu hade hon skickat en vänförfrågan till mig och hon berättade att jag hade kommit upp i en ruta till höger där det står "folk du kanske känner". Grejen är att vi inte hade några gemensamma vänner på fb sedan tidigare så det måste varit en ren slump att jag kom upp där :)

Roligt är det och det måste ju vara meningen att vi skulle bli vänner även där.
Betyder massor att ha kontakt med några av min mammas gamla vänner, Internet är fantastiskt i den bemärkelsen!

Nu till skolan med föreläsningar till kl 17, dödens!

4 kommentarer:

jenny sa...

tack ska du ha!

nathalie sa...

sånt är så härligt :) facebook är inte så illa ändå ;)

Fröken Ellinor sa...

Vad kul, Internet är fantastiskt. Dock vägrar jag kateogorisk FB och det är för att det är så lätt att blanda nöje med buisness. Vill inte behöva adda/neka 300 elever varje läsår som mina kollegor behöver... ;)

Hoppas du överlevde föreläsningen.

Fröken Ellinor sa...

Japp, få ta på mig något snortajt och liiite för litet :) Hm, eller inte :)

Kram