söndag 30 maj 2010

Back from London

Hemma från en bra helg i LONDON!
Massa nya intryck, både från storstan såklart och från konferensen vi var på...
Träffat massa trevliga människor och fått nya facebook kompisar ;)
Sightseeing har hunnits med också, vi har sett det "viktigaste". Big Ben, London Eye, Tragalgar Square, Piccadilly Cirkus (i byggnadsställningar), Convent Garden och en hel del annat. Pimms och Fish en Chips med morbror på en riktig engelsk pub :)
Myspys!

På kvällarna har det varit trevliga tillställningar med tre rätters middag!
Kan ju tala om att Hilton Hotell är ett klass för sig också ;)

Jag funderar på att starta en till blogg angående konferensen vi var på...
Väljer jag att göra detta får ni veta vad det rör sig om!
Lägger ut adressen här då!

3 kommentarer:

Kikan sa...

Åh vad kul, jag har aldrig varit i London men det står på listan över platser jag skall besöka :) Kram Kikan

Familjen Lindström sa...

Jag anmäler mig som läsare om du startar en blogg till ;) själv är jag på väg att lägga ner min, igen... men jag läder gärna andras. Välkommen hem förresten! Kram

Fröken Ellinor sa...

Jag vill också gärna läsa ;) Tycker du gör rätt som startar hemlig blogg, man kan behöva skriva av sig faktiskt. Jag önskar att jag gjorde det när jag fick min reumatism men icke...

Kramar