söndag 2 maj 2010

Söndagstankar

Fina blivande fru Smedberg och jag!
Har varit en lugn dag, har inte orkat så mycket annat ;) promenad med älsklingen, handling på Maxi och promenad med min Maria, mer har jag inte gjort.
Men det räcker :)

Imorgon är det dags!
Då ska köket få ny skrud, wiiie! Ska bli så roligt att se hur det blir sen och jag hoppas hoppas att tapetseringen blir klar redan imorgon!
Så imorgon vet jag vad jag ska blogga om ;)

Laddning för en ny vecka, en vecka som kommer bestå av MASSA plugg. Måste verkligen ta tag i det nu...
Men inte ikväll :)

2 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Haft en bra helg vännen?

Amerikanska blåbär är en buske med stora blåbär som är vita inuti. De smakar precis som våra blåbär :)

Händer i veckan?
Kramar

Maria - Villa Krutbruket sa...

Japp, det går bra att odla dom i kruka!

I veckan blir det att avsluta mina målarprojekt och ta tag i nästa målarprojekt :) Ska visa snart på bloggen vad det är jag håller på och målar för fullt!
Sen blir det att greja och dona i trädgården..
Ikväll ska vi på kalas, blir trevligt!

Kram kram