onsdag 26 maj 2010

Myskväll

Mallorca 2008, tänk om man ändå vore så brun igen...
Har börjat packa lite smått... tar väl med mig för mycket som vanligt ;)
Ikväll ska vi ha en myskväll jag o Rikard!!
Tycker inte om att åka ifrån honom så här... särskilt inte när jag inte var hemma i helgen som var heller. Men det får gå, och det sägs ju att det ska vara bra att få längta lite...
...lite ja, men jag kommer ju längta massor!!

Tack gulliga ni för era lugnande ord och tips om resan imorgon. Det ska nog ordna sig och är tunnelbanan i London lättare en Stockholm borde det ju gå ;)
Annars blir det taxi...

5 kommentarer:

Jenny sa...

Fast det blåser i Londons tunnelbana... sjuk motvind!

Emilia sa...

Nja, har fått ont i halsen (Igen) så nu blir det lugna pucka så jag inte får med febern på köpet :)

Dessa sitvationer är inte mindre jobbiga än något annat, så då är det alltid skönt att ha någon/några runt om sig! Och det hoppas jag du vet, att fast vi inte pratat så mkt det sista så förändrar det inget. Jag finns precis som många andra du har! :)


OM jag såg? Haha skojar du? Jag var direkt på datan för att kolla nästa, men Tack och lov att Jonas sa Stop :) Och nu missar jag Greys ikväll bara för att jag måste följa med green och hämta sin bror bil i Norrköping.. men mys att åka långt! :)

Ha det nu riktigt bra i London och ta MASSA kort :)
Kramkram

ps. Emma åker mycket till London, så klarar hon av flygplatsen så kan jag garantera att du klarar det med :D

Anonym sa...

Jag är säker på att du fixar det. Ha en riktigt bra Londonvistelse!

Kram!
MM

Fröken Ellinor sa...

Vilken fin bild!!!! Ja, lite färg skulle inte sitta fel nu :) Tack rara för komplimangen!

Det fixar du, det kommer gå kanon! Men tänk vad ni ska längta och mysa sen när du kommer hem ;)

Kramar

Sara sa...

Åh vad jag är avundsjuk. Du kommer säkert fixa det utan problem. Du får fråga dig fram :)
Ha det underbart nu och njut av london. Kram!