lördag 8 maj 2010

Golvrivning

Golvrivning, snygga plastmattan kom fram här också ;)
Känns lite tråkigt att ta bort det golvet, men tror det nya kommer att bli minst lika bra.
Om inte bättre!
En liten försmak på hur det kommer att se ut i köket :)
Vad tycker ni?

Jag själv tror det kommer bli grymt!
Längtar så tills allt är klart, nu är det lite smått kaos här hemma...
Men vi håller ut ;)
Massa fix o trix och nu är jag heelt slut. Ska titta på handbollen lite (heja Skövde) och slumra lite ;)
Har köpt blåbär och smultron till balkongen också som ska planteras, men det får bli imorgon...
Ikväll ska jag o mitt hjärta ut och äta, ska bli så mysigt!

3 kommentarer:

Marica sa...

Jag är allergisk mot att bo i ett renoveringsprojekt men det blir himla bra när det blir klart :) Mys att gå ut o äta! Här ligger köttet på grillen och det doftar vitlök från potatisen som är i ugnen.. mummmms :) Avokadosås till det! Mmmmmm hungrig!!!!
KramKram <3

Sara sa...

Det ser jättefint ut, ska bli kul att se hur det blir :)

Ha en mysig kväll! Var ska ni äta nånstans? KRAM!

Fröken Ellinor sa...

Det kommer bli grymt snyggt. Gillade golvet. :) Hittade inget, allt är tajta fodral just nu men jag har fått tips på mammabutiker i Stockholm så jag ska åka iväg och shoppa lite däruppe tänkte jag :)

Kram