onsdag 19 maj 2010

Grönt och skönt... och blommigt



Bilderna är tagna på vår gård, härligt o ha så mycket fint precis utanför fönstret!

Det är så himla fint ute just nu, träden blommar (som får mig att tänka på körsbärsdalen i Nagijala ni vet) och blommorna på marken ploppar upp lite här o var, för att inte tala om löven på träden.
Och är det inte utslaget är det i knopp!

Den här årstiden är verkligen så härlig :)
Me like!!
Hade dock önskat lite mer sol, men man kan inte få allt...
Blir ju inte sämre av att jag fyller år snart :) Närmare bestämt om en och en halv vecka!
Nu har jag fått det sagt ;)
Dont forget!

Nu ska jag o Jenny snart till Frida o hennes lilla Måns o fika, myspys!!

4 kommentarer:

Tjoffsan sa...

Jo, det är inte lätt att vara handikappad;).

Nä men jag ramla när jag var ute i stallet.

Var på väg in med hästen in till stallet från hagen, och efter halva vägen blev han rädd och stegra sig lite och jag tappa greppet.
Och då vände han sig om och puttade mig med sin rumpa.
Så jag drutta i diket och fick foten under mig på något konstigt sätt så ett ben i min fot flisades sönder.

Det är därför jag får hoppa på kryckor, men nu kan jag gå bit vis på halva foten men haltar dock, och sen ha kryckorna när jag inte klarar mer.

Men det gör fortfarande ont.
Så försöker ta det så lugnt som möjligt.
Men det går frammåt i alla fall!

Kram

June sa...

SV: Tack! :)

Familjen Lindström sa...

Firar du din födelsedag i London?!
Kram!

Marica sa...

Blommor är finfint :)
Ja snart är det din tur att fylla år :) Spännande!!!
Kramilkram <3