lördag 15 maj 2010

En helg som aldrig tar slut

Lördag, den här helgen tycks aldrig ta slut och jag gillar´t :)

Tackar Maria för jättetrevlig kväll igår :) Härligt med god mat, vin och massa tjejsnack!

På dagens program står typ INGENTING, så skönt!
Blir nog en sväng till Maxi o lite fix här hemma...
Sitter och funderar på sommarens resa, blir förmodligen i slutet på augusti innan skolan börjar igen.
Åh vad jag längtar!!
Nu är frågan bara vart vi ska åka?
Är lite sugen på Italien :)
Någon som har något annat tips på fint resemål i Europa???

3 kommentarer:

Familjen Lindström sa...

Oj, ligger lite back på alla inlägg ;)
Gillar dina inredningsdetaljer! Fortsätt med dem! :)
här har varit fullt upp o jag bara äääääälskar när det är långhelg jag med :) idag ska vi ut med båten för första gången så håller på o fixar pick nick just nu!
Ha det så bra, ska läsa i kapp senare! Kramkram

Emilia sa...

Åh, PARIS ofcourse :D

Kramar

Marica sa...

Jag har inte varit i så många länder men Paris är ju himla fint allså :) Men Italien är säkerligen minst lika bra :)
puss o kram