torsdag 6 maj 2010

Bakning som piggar upp

Har haft en halvdålig dagpiggade upp mig med lite bakning :) Om ni undrar vad det är så kan jag tala om att det är hallon- och svartvinbärsgrottor.
Inte så vackra men ack så goda!
Med mormors svartvinbärssylt kan det inte gå fel :)
Lägger upp receptet senare ikväll :)

Pluggandet går såå trögt, kommer ingen vart. Idag läste jag igenom det jag skrev igår (och det var inte mycket det), fick ner några fler rader men sen tog det stopp. Blir gaaalen
Vet att jag ligger hyffsat till tidsmässigt men ändå, vill ju bli klar!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad goda de ser ut! Vad bra att sylten kom till användning :)

Kram!
MM

ida sa...

Mumms! de ser himla smaskiga ut! :)

ida sa...

Förresten, la till dig på bloglovin nu så jag inte missar ngt ;)

Fröken Ellinor sa...

Hoppas att dagen har varit bättre idag, åh vad gott hade kunnat döda för en hallongrotta just nu. :)

Kram