måndag 31 maj 2010

Födelsedagskalas



Äntligen är den min, TACK!
Har haft Rikards goa familj här på födelsedagskalas!
Mycket trevligt :)
Träffade lilla Astrid för första gången sen hon lärde sig gå, hon travade runt som bara den, lilla goding!!
Tack snälla för de fina presenterna!

Har haft en jättebra födelsedag men saknar mina fina nere i Skåne :(
Imorgon är det tillbaka till verkligheten igen, plugg plugg plugg... MEN, på onsdag eftermiddag är det SOMMARLOV!!
Ska träffa min Marica imorgon med (som jag längtat) som snart snart snart blir fru Smedberg :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du haft en fin och bra födelsedag! Jag förstår att pajerna och tårtan blev supergoda och uppskattade. Man blir litet avis :)

Och vad stor Astrid har blivit! Hon är ju stora damen, vetja :) Så ska hon ju bli storsyster också ...

God fortsättning önskar vi dig hjärtat!

Kramar från MM o MF

marica sa...

Idag när vi var i kyrkan kände jag hur nervös jag blev.. gud jag fattar inte hur det här ska gå.. he he :) Gift blir jag ju men jag kanske svimmar på kuppen ;)
Imorgon ses vi min lilla födelsedagskompis - som jag har längtat efter dej! KramKramKram