söndag 30 december 2012

årskrönika del II

Här kommer andra delen i min årskrönika

JUNI
En stor milstolpe i träningen genomfördes, jag sprang min allra första mil.

Jag var på en mycket trevlig bloggträff hos fina Maria i Örebro. Underbar tjejer och ett underbart hem.

Vi frossar i mängder av jordgubbar så vi kör ännu en sockerutmaning.

JULI

Vi ser Lasse Winnerbäck och bor på hotell i Göteborg...

...och...

...tillbringar en underbar vecka på vackra Öland.


I augusti jobbar jag mest. Njuter av det sista av sommaren och leker med min nya kamera.

 Kuddarna i soffan går i favoritfägerna vitt och blått...
...och diverse möbler målas om på balkongen.

SEPTEMBER
 Vi kör ytterligare en sockerutmaning...
...och tillbringar en härlig vecka i Turkiet med min familj.

OKTOBER
I oktober har vi bloggträff hos fina Josefin här i Skövde. En riktigt mysig dag med goa tjejer!

Mörkret kommer och vi tänder många många ljus om kvällarna.


Jag och två kollegor tillbringar tre dagar i London. Fantastisk helg!

NOVEMBER
Jag tillbringar en helg hos mina fina syskon. Vi bakade pepparkakor, förmodligen rekord tidigt ;)

Julen smyger sig in tidigt här hemma. Det vita och blå byts ut mot lite röda detaljer.

DECEMBER

 Vi njuter av mysiga adventsmornar, adventsfikar med vänner och kollegor.


 Jag sätter upp nya stora träningsmål inför det nya året...


...och vintern visar sig från sin allra bästa sida. Lagom till det börja slaska packar vi och donar inför vår kommande resa, till Thailand! 

Det har varit ett roligt bloggår och nu tar vi nya tag för ett nytt :) 
Är så glad för Er, fina läsare och andra bloggare, som tittar in här hos mig.
Det är ni som gör det så roligt blogga!!

KRAM och KÄRLEK
och 
GOTT NYTT ÅR!

7 kommentarer:

Sofi sa...

Fina du!

Gott Nytt år till dig med!

Stor kram!

Anonym sa...

Gott nytt år på er!
Hoppas ni har det brå på resan.
Själv så går det framåt, pappa börjat prata, gå lite så livet känns bättre nu. Det har redan gått 1 månad sen han halkade o fick opera sig i huvudet.
Ha nu ett riktigt gott nytt år kramar från Marie i Skara

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej tjejen!

Vilka härliga ställen ni verkar att vara på. Tänkte på de bilder du lagt upp på Facebook.
Värme och sol känns väldigt avlägset här hemma faktiskt. Slask, tö, ishalka, snö, slask, tö, is om vartannat.
Ingen höjdare.

Svante fick en hel del med julklappar. Vi har till och med inte packat upp alla leksaker utan väntar lite tills han tröttnar på de som är framme.

Nyår blir lugnt för våran del. Hade planerat en nyårsmiddag med vänner och Mickes syster och familj. Men vi avboka det hela när Micke gick och bröt foten.
Vad gör ni imorgon i värmen? Firar ni in det nya året någonting?

Stor stor kram! Bada lite för mig också...

Ekenäsliv sa...

Heeej!
Vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År och hoppas ni har det gott i värmen:-)
Kram Anna

FruNeroLindström sa...

Ett underbart år du lämnar bakom dig.
Så kul att jag under detta år hittat hit.

Hoppas nu ni får ett riktigt mysigt nyår där på andra sidan jorden.
Kramar Malin

Anonym sa...

Så många resor ni gjort under året! Tänk vad många minnen att komma ihåg ! Marika

Anonym sa...

Hej!! Jiiises vad du har rest i år!! Lyllans dig! :) jag har inte varit utanför Sveriges gränser i år;)
Kram