fredag 14 december 2012

julklapp på posten


Igår kom det ett paket på posten. Jag blev så himla nyfiken. Kanske skulle jag väntat till julafton med att öppna. Men det gick bara inte ;) Det var gulliga Maria som hade skickat en julklapp. Och åh vilken fin sådan! En helt underbar kökshandduk från Bruka Design och ett litet hjärta. Hon vet vad jag gillar hon.





Maria är den bloggvän jag pratat med allra längst, den bloggvän jag känner allra bäst. Det är nog fem år sedan vi skrev till varandra första gången. Bloggvärlden är helt fantastiskt. Att jag skulle träffa vänner som jag förmodligen kommer ha livet ut trodde jag aldrig.

TACK fina du för den jättefint julklappen!

Nu ska jag göra mig iordning för julfest med bästa kollegorna!
Ha en fin fredag! 
KRAM

10 kommentarer:

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Åh, fina! Bra att ha vänner som vet vad man gillar. :)

Vad hittar du på mer i helgen?

Ha det gott,

kram Johanna

Unknown sa...

Så fina!! Ja bloggvärlden är allt bra underbar!
Kul med lite julfest, imorrn blir de ännu mer av den saken;)!
Ska bli så kul och ses lite längre och tjejerna är förväntansfulla på att få åka bort med alla.
Ha nu en mysig kväll så ses vi imorrn
Kramen <3

Kia sa...

Kul att få julklappar med posten!! Sånt gillar man. : )

Ha en toppen kväll!
Kram Kia

Sofi sa...

Hej vännen!

Ja du, den där fina Maria vet precis vad vi gillar:)

Hoppas att du haft en mysig fredag!

Kram på dig söta!

FruNeroLindström sa...

Så mysigt, förstår att du inte kunde hålla dig.
Jag hade rivit upp det direkt jag med ;)

Och så härligt när det blir precis något man vill ha.
Ja, denna bloggvärld är verkligen underbar.

Hur ser helgens planer ut annars?
Hoppas du får en riktigt mysig Lördag, Kram Malin

Linda sa...

Vad häligt med sådan bloggvänskap. :)

Hoppas att du hade kul på julfesten.

Kram Linda

anettan sa...

Visst är det underbart. Fin handduk också. Kram Anette

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå!!

Vad gör du uppe halv åtta???? Sov, kvinna!!! Det kommer dagar då du inte får sova :)

Åh, vad mysigt att åka bort allihopa. Hoppas verkligen inte att snöovädret ställde till bekymmer för er.
För herregud vad snö det har kommit.

Varsågod!! Det var så lite så. Hoppas den passar så här till juletiden.

Idag har vi bakat lussekatter. Sen gick vi ut och tittade på traktorn som plogade åt oss. Det var ju en liten som var väldigt intresserad :)

Hoppas ni har det jätte mysigt i Uddevalla. Kram kram

Jennys gömma sa...

Alltid trevligt med överraskningar!
Ha en fin kväll o helg, kram Jenny

Anonym sa...

Du är galen!! Du måste ju vänta med sånt!!! he he he he!! Förstår att du blev nyfiken!! stor kram!