måndag 10 december 2012

underbara vinter

Först vill jag tacka för all respons på förra inlägget!! Ni är bra fina ni! Det ska bli en väldigt spännande resa. Vi får se hur det går :)

Är inte vintern helt underbar just nu?!


Jag var bara tvungen att ta en promenad på min rast. Fick med mig en kollega och gick i ett underbart och krispigt vinterlandskap. Jag jobbar i ett alldeles nybyggt område som gränsar mot åkrar och ängar. Himla vackert är det!


Det blev en ganska kort promenad men oj vad mycket energi den gav. Det behövdes för att orka eftermiddagens jobb och träning.

Ikväll spanar jag på klänningar och frisyrer på Nobelfesten. 
Victoria vinner med hästlängder, så fin!!

KRAM

5 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Ja, att jag älskar denna årstid är ju inget jag sticker under stolen med ;)
Underbara vykortsvyer utanför fönstret nu.
Ja, en sådan där kort promenad kan göra underverk, frisk luft är verkligen medicin.
Du har ett litet award att hämta hos mig.
Ha en riktigt mysig kväll, kram Malin

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej du!!

Vilken snygg rygg du har. Och kul att du vill satsa mer. Skulle vilja ha din energi när det gäller träning. Jag är helt enkelt för L A T! ;)

Jag har precis kommit hem. Har varit och träffat Sofi. Vi tog en sväng till en möbelaffär som hade kundkväll. Satte oss där på fiket och tjatade en stund.
Vi pratade om att få till en träff ( eller Sofi rättare sagt) i januari :)
På dan gjorde vi inte så mycket jag och S. Vi sov middag en stund sen var vi ute och åkte pulka. Han ledsnar aldrig på att åka ;)

Hur har din dag varit?
Visst är det vackert just nu. Härligt tid, stundtals ;)

Kram

Sofi sa...

Hej vännen!

Du är så duktig med din träning!
Efter jul får du gärna komma med roliga nyttiga utmaningar, då är jag nog mer mottaglig:) tänkte verkligen skärpa mig efter jul, jag och alla andra;)

Visst är det otroligt vackert ut nu! Njuter som bara den!

Som Maria skrev så tänkte jag ha en träff i Januari, kanske sista helgen, ska kolla runt med de andra tjejerna med:)

Nu ska jag natta!

Kram på dig!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej, hej!

Hur mår du?
Som sagt många är sjuka just nu. Jag tackar han där uppe varje morgon vi vaknar friska. Och jag är så rädd för magsjuka att jag knappt vågar gå ut ;) Hehe! Nä, kanske inte riktigt så dramatiskt men nästan.

Vi har inga planer alls den här veckan. Får se vad vi hittar på. På lördag har jag tänkt baka lussebullar.
Hur ser din vecka ut?

Tänk, du får snart ta fram badkläder och solglasögon. Jag är lite avis faktiskt :)

Hoppas du har haft en bra morgon på jobbet! Kram, kram!

Linda sa...

Vilka härliga vinterbilder!
Jag är ingen fantast av vintern men när det är som det är nu med lagom mycket snö och inte kallare än -5 grader då är jag nöjd. :)

Jag lägger till dig i min blogglista så att jag inte missar din resa. :)

Kram Linda