fredag 21 december 2012

jag vill önska er en god jul

Ville bara titta in och säga HEJ och HEJDÅ!
Datorn kommer följa med till värmen men främst för att vi ska kunna kolla på film på flyget. Semester handlar ju faktiskt om att stänga av det mesta så mycket bloggande kommer det inte att bli. Har dock förinställt lite inlägg till er, min årskrönika.

Ni vet väl att ni kan följa mig på Instragram?! Där kommer förmodligen uppdateringen vara lite flitigare. 
@emiliasblogg hetet jag där!

Jag vill önska Er en alldeles fantastisk julhelg. 
Full med värme, kärlek, god mat, klappar, gottis, nära och kära och omtanke. 
Lite snö med såklart!

STOR KRAM TILL ER!
Emilia

5 kommentarer:

Linda sa...

Ha det nu sååååå trevligt och njut ordentligt.

Följer såklart med via Instagram. :)

Kram och God Jul!
/Linda

Anna sa...

Naturens skönhet
är obeskrivlig.
Kung Bore har målat allt
i silver och guld.

Jag vandrar
genom vinterlandet.
Snön knarrar
under mina fötter

Gnistrande pärlor
pyntar trädet
Och jag får njuta
alldeles gratis.

Kylan biter
I mina kinder.
Solen står lågt
och värmer inte.

Frusna händer,
frusna fötter
men tankarna på vänner
ger mig värme i hjärtat!

En riktigt god jul till dig och de dina önskar jag dig från ett vintrigt Gotland!

Junitjej sa...

Jag önskar dig en GOD JUL!

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Detsamma till dig och R! Ha en riktig härlig semester!

Kramar Johanna

Ekenäsliv sa...

Hoppas du har det riktigt GOTT i värmen!!!!
Gott Nytt År önskar jag dig!
Kram Anna