torsdag 9 januari 2014

en månad kvar till första loppet

Igår var det precis en månad kvart till Kristinaloppet. En månad är ju typ ingenting... Och nej, ingen snö än. Men den kommer ju säger dom... Bara att hålla tummarna!

I min hjärna tar jag mig runt detta lopp vilket som. Jag har ju inga tidsmål utan målet är att bara komma runt banan. Och det går, såklart det gör det. Viktigt mer målbilder i såna här sammanhang tror jag. 


Skidorna står i alla fall redo på balkongen och väntar... 


Så länge får jag fortsätta med min gymträning istället. Slutat tidigt och laddar för långpass på löpband och crosstrainer i eftermiddag. Lite kaffe och en liten bit mörk choklad fick det bli. Rör ihop lite proteinkräm en stund innan sen. Ni ska få receptet på den, sååå jäkla god!

Hoppas ni mår bra! 
KRAM 

2 kommentarer:

Therese sa...

Förstår att du längtar efter snön, men hoppas ditt pass går bra idag, du ger ju därigenom dig själv bara bättre å bättre förutsättningar när väl snön kommer! här skulle det bli mot 20 minus i helgen så jag har passat på att träna ute i veckan, så får jag ta cykelpass inne till veckoslutet istället, för i den kylan är det ingen höjdare att träna... KRAM KRAM!

Anonym sa...

Förstår verkligen att du längtar efter snö, men vad gör du om det inte finns snö då loppet går, eller finns det snö där loppet håller till?
Ska ju bli snö i helgen vilket är lite olustigt då jag ska jobba, inte lätt att ta sig fram om det bli mycket men det verkar inte som att det ska bli så stora mängder.
Blir inget traningspass idag, blev 30 min på cykel o 30 på gåbandet sen 10 på crosstrainern igår så får se om det blir något i morgon efter jobbet. Tränar minst 2 ggr i veckan på nya gymmet här i Skara, nära o bra hemifrån lätt o cykla dit o köra ett pass.
Kramar från Marie♡♡♡:D