lördag 18 januari 2014

ett halvt Kristinalopp

Idag är det 3 veckor kvar till Kristinaloppet. Himla tur att snön kom så jag kan få lite skidmil i benen. 
Har känt mig hängig och förkyld i veckan så har fått tagit det lite lugnt. Det är så himla typiskt när snön äntligen är här. 
Det är lite bättre idag och på förmiddagen gjorde jag ett halvt Kristinalopp, 1,5 mil.

Jag börjar få in tekniken. Mest fokus har jag just nu på att använda benen mer och armarna mindre. Det säger ju sig själv, att man är uthålligare och starkares i benen och armarna ;) kände att jag inte blev lika trött i ländrygg och armar så något måste jag ju ha gjort rätt. 

Jag njuter verkligen av snön och vintern. Och att vara ute på det här sättet. Det är härligt!
Men... Jag saknar gymmet med och min vanliga träning. Imorgon blir det en sväng dit...

Hoppas ni har en härlig helg och njuter av vintern lika mycket som jag!
KRAM

Inga kommentarer: