fredag 10 januari 2014

SNÖ

Happy Friday!
Och vet ni, igår kom den. Den efterlängtade snön. Tror aldrig jag har väntat så på snön som jag gjort den där säsongen. Av förklarliga skäl. I helgen och nästa vecka ska mina skidor få varma. 

Det blev ett långpass på gymmet igår. 13 km total med olika hastigheter och motstånd. Känner mig nog aldrig så duktig efter ett sånt pass, så nöjd med mig själv. Suger i mig lite extra av den känslan ;)


Sovmorgon och hemmafrukost idag. Det gillar ju jag. Kvarg och yoghurt göra med blåbär, granola och frön. Mums. Ägg till det så klart. 

Min dator har gett upp därav den dåliga bildkvaliteten hela tiden. Ni får hålla till goda med bilder från iphonen och inlägg från paddan så länge.

Ha en fin fredag vänner!
KRAM

3 kommentarer:

Sofi sa...

Godmorgon sötis!

Har också sovmorgon idag, så härligt!
Frukt, lättyoghurt och äggröra åt jag till frukost:) Jag har gått med i viktväktarna och det är riktigt kul och går jättebra!
Här snöat det just nu men det är mest blask. Imorgon kunde det dock komma mer så det är bara o hoppas😊

Ha en bra dag fina!

Kram på dig

Kia sa...

Vi hade också vitt ute i morse men det var bara blask och nu har det mesta försvunnit. Antar att jag får hem blöta barn idag. :)
Men de säger ju att det ska bli kallare så vi hoppas på det och mer snö.

Ha en toppen helg!
Kram Kia

Therese sa...

Skönt! Försök få många härliga stunder i spåret nu! Kram och trevlig helg <3