söndag 26 januari 2014

härliga tulpaner

Jag bara älskar denna härliga tulpantid. En försmak av våren, minst sagt.
Köpte ett gäng igår som jag satte i min fina rosa vas tillsammans med lite blåbärsris. Enkelt och vackert!

En bukett i veckan får det nog bli ett tag framöver. Det gör mig glad!

Kroppen är helt slut efter gårdagens skidpass. Har ont lite här och var. Längdåkning är verkligen bra träning för hela kroppen. Imorgon tänker jag mig ett teknikpass, kan inte övas för mycket på det!

Ha en mysig kväll!
KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig köpte fina mörklila tulpaner i torsdags, superfina i min höga fina lila glasvas.
Ha en trevlig söndagskväll.
Kram Marie♥♥♥♥

Sofi sa...

Hej söta!

Ja du, tulpaner är verkligen så vackra! Har ett gäng här hemma med:) Kommer göra som dig och köpa en bukett i veckan nu:)
Vet du, jag tycker du är så inspirerande och bra som blivit så grym på skidor! Heja dig!

Ha en mysig kväll nu!

Kram fina!