söndag 5 januari 2014

fångat dagsljuset

Dagsljus var en av de hälsorelaterade sakerna jag ville ge mig själv den här månaden. Så vad passade inte bättre en lite skridskoåkning när solen för en gångs skull var framme idag. Det är så himla skönt att vara ute på det sättet och man får så mycket energi. Härlig vardagsmotion.
Att sambon har spelat ishockey i typ halva sitt liv och att jag typ är som Bambi på hal is behöver vi inte prata om ;)



Annars blir det träningsfritt idag. 8 pass på sju dagar räckte gott tycker jag och det känns att kroppen behöver vila lite. Det är viktigt att lyssna på det med även om man är inne i ett härligt träningsflow som jag är just nu... Men vila hör till träning lika mycket som själva träningen, glöm inte det!

KRAM

2 kommentarer:

Jennys gömma sa...

Det ser härligt ut där på isen!
Idag har vi spenderat dagen i Badhuset, så nu är man så där lagom trött... ;)

Ha en bra kväll!
kram Jenny

s p i n d e l t j e j e n sa...

Vad kul med skridskor! Jag har inte stått på ett par på flera år :D
Kramis