onsdag 24 september 2008

24 september

Åh, Björn, Måns, Soran och Özz var grymma!! Bäst var nog Måns alltså, Björn och Özz kom på delad andra plats ;) Först hade vi biljetter med delvis skymd sikt.. men när vi frågade om de hade några andra biljetter över så fick vi, mot en liten extra peng, kanonplatser på sjunde raden på parketten :) Perfa! Var hur bra som helst, något jag verkligen rekomenderar!

Idag är det 12 år sedan... 12 år sen hon försvann, mer än halva mitt liv. Livet är bra orättvist alltså. Så fruktansvärt j-a orättvist av Gud, eller vem det nu är, att rycka en mamma ifrån en liten flicka på åtta år... Idag är det alltså hela tolv år sedan... tiden går.

Och idag fyller min goaste lilla bror Hampus 8 år. Grattis gubben! Hoppas ni kommer hit en sväng på söndag :)


Pussar till min Rikard!

2 kommentarer:

JENNY CHATRINE BLADH sa...

Jag tänkte på henne... Hoppas du får en mysig dag ändå.

Emilias sa...

Har haft en jättemysig dag verkligen :) jenny, jag saknar dig!!!