tisdag 30 september 2008

Scout

Sitter o tänker tillbaka lite på mitt scoutliv. Det är kanske inte alla som vet, jag är scout, vilken förmodligen är en utav de roligaste sakerna man kan pyssla med. Just nu är jag inte så aktiv med tanke på att skolan tar upp så mycket tid och jag saknar det verkligen! Allra mest saknar jag seniorscout tiden. Vi hade så roligt och vi gjorde så mycket saker tillsammans! Läger, hajker, veckomöten, fester... listan kan göras lång. Jag saknar verkligen den scouttiden!!

Har varit på läger varenda sommar sedan jag var åtta år, dock inte i somras, kändes konstigt men det fanns helt enkelt inte tid till det då. Men nästa sommar är det dags igen, det har jag bestämt! Regionsläger på Kragenäs eller Lysekil wiiie!



2 kommentarer:

- sa...

men seriöst.. det måste börjas ta lite snygga bilder på mej... haha

Emilias sa...

det finns massa fina bilder på dig :) den där tillexempel, den är galet härlig tycker jag! :D