fredag 12 september 2008

Fortfarande träningsvärk


Jädrans träningsvärk... hoppas verkligen den har gått över tills imorgon, är värst när jag har suttit en stund och sedan ska sätta igång. Känner mig som en gammal tant ju :P

Idag har jag bakat cookies, mums. Men smeten var klart godast... sen lagade jag en jättelätt fläskfilé gryta med pasta som smakade jättebra. Det är super när god mat är lättlagad, precis så ska det vara. Nu gäller det bara att få Rikard att bli en bättre kock, övning ger färdighet :)

Nästa helg ska jag åka och träffa mina underbara syskon, längtar efter dom som en liten toka!!! Så jobbigt att bo så långt ifrån dom men det är samtidigt härligt att vi har sån himla bra kontakt som vi har, sån kärlek verkligen, svårt att beskriva...

Ikväll har jag varit hos Nathalie och Jocke på födelsedagsfest, var riktigt trevligt! Roligt att träffa massa gamla klasskompisar. Men det blev en lugn oc hen tidig kväll, vill ju vara utvilad tills imorgon. Göteborg, here we come ;) Ska bli så roligt!!

Tänk så många år som gått sedan jag och Jenny började umgås på allvar. Det var efter Englandslägret sommaren 2004. Men redan på Scout 2001 så delade vi tält, då skulle nog ingen av oss gissa att vi tre år senare skulle bli så bra kompisar. Sen på nyår 2004 år var vi över och hälsade på i England, hon, jag och Ettis. Och det är bara början på en livslång vänskap :) Tycker om dig Jen <3

Nu ska jag strax krypa ner i vår skööna säng! Natti

Inga kommentarer: