tisdag 16 september 2008

Mina små sötisar

I helgen ska jag åka ner och fira Cissis 40 års dag och såklart samtidigt träffa mina underbara syskon! Längtar som en took! Är dom inte för söta?!

Ligger och kikar på Idol.. en del är bara för pinsamma, har ingen självinsikt alls. Eller så driver dom bara. Men vissa, åh, så bra dom är!! Ska bli kul med dom riktiga finalerna sen!

Idag har jag fått en del skolarbete gjort faktiskt, känns så skönt! Jag hoppas på att torsdagens grupparbete kommer gå bra och smidigt :)

Vad ska man hitta på som 40 års present då??! Så attans svårt... Har Hampus 8 års present klar iaf :)

Nu tycker jag Rikard ska komma till soffan o mysa med mig. Ska nog värma lite bullar tror jag...

Och förresten, säger som Jenny. Nu får ni faktiskt börja kommentera, det är superlätt, tryck bara på kommentarer under inlägget och följ instruktionerna ;)

Puss på er

2 kommentarer:

JENNY CHATRINE BLADH sa...

Hejsan :) David Lake som jobbade med mig på Tema.. ska tydligen vara med i idol ikväll =)

Emilias sa...

oj :) det måste vi se ;)