torsdag 4 september 2008

Body butter

Godkväll!
Det finns inte mycket som är bättre än att ta en varm kvällsdusch, eller dusch i överhuvudtaget, och sedan sörja in sig med Body Shops bodybutter. Jag har en som doftar jordgubb och en som
doftar jasmin. Idag blev det jordgubb, så ni ligger jag här bredvid Rikard och doftar som en liten mogen jordgubbe ;)

Ikväll har vi kikat på Idol och mumsat popcorn, har varit en riktigt mysig slapparkväll.

Pararbetet gick bra idag, jag o Marica var ett bra team. Nu återstår bara att sammanfatta det tillsammans med basgruppen och sedan skriva rent, lätt som en plätt. Eller?

Imorgon är det sittning då, ska bli jätteroligt. Min 80-tals utstyrsel blir kanske inte den bästa, men det duger.

Jag förbereder också välkomnadet för min nya dator, wiiie. Bara för det så kommer den säkert inte komma :P

Nattinatt

Inga kommentarer: